Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade KS: Prijem za evropske partnere u programu ERASMUS+

Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i OŠ "Aleksa Šantić" upriličili su u petak prijem za predstavnike škola iz Poljske, Slovenije, Portugala, Turske, Bugarske i Velike Britanije, učesnike programa ERASMUS+KA2 pod nazivom Edukacija učitelja-jačanje partnerstva između škole i roditelja (”Teacher education – strenghtnening partnership between school and parents”).

OŠ ”Aleksa Šantić” je prva osnovna škola u Kantonu Sarajevo koja je uspješno aplicirala na ovaj program a koji za cilj ima razmjenu dobrih praksi u obrazovanju i poboljšanje kvalitete poučavanja i učenja u obrazovnim ustanovama širom Evrope, od predškolskih do srednjoškolskih.

Kroz program se školama pružaju prilike za saradnju s partnerima-obrazovnim institucijama u Evropi i razvoju stručnih vještina nastavnog kadra kroz zajednički rad i planiranje.

Osnovna škola „Aleksa Šantić“ je u okviru ovog programa kreirala osnovnu ideju koja se odnosi na razvoj novih pristupa za jačanje obrazovanja u području saradnje između škole i roditelja.

Po riječima direktora škole Muamera Tinjaka, ideja se odnosi na to da se kroz "Kutak za roditelje“ (Parents Corner) u školama aktivno uključuju roditelji u nove vidove saradnje, te na taj način odnos porodica – škola poprima karakter partnerstva neophodnog za bolji odgoj i obrazovanje učenika.

Ministar obrazovanja, nauke i mladih KS Elvir Kazazović izrazio je zadovoljstvo učešćem OŠ „Aleksa Šantić“ u jednom takvom projektu. Istakao je da je u protekloj godini ovo ministarstvo posebnu pažnju posvetilo međunarodnoj saradnji i povezivanju sa evropskim partnerima u oblasti uspješnog pisanja, apliciranja i upravljanja EU projektima, zajedno sa osnovnim i srednjim školama Kantona Sarajevo.

Pomoćnica ministra Azemina Njuhović kazala je da je ovo početak saradnje sa evropskim partnerima u okviru programa ERASMUS+ te je izrazila nadu da će se i ostale škole prijaviti i uključiti u ovaj projekt koji nudi brojne mogućnosti.